فروشگاه فایل بلبل

فروشگاه فایل بلبل

فروش پایان نامه پرسشنامه طرح توجیهی مقاله طرح درس فایل فلش موبایل ...
فروشگاه فایل بلبل

فروشگاه فایل بلبل

فروش پایان نامه پرسشنامه طرح توجیهی مقاله طرح درس فایل فلش موبایل ...

پروژه مدیریت فست فود با سی شارپ و اس کیو ال

 

پروژه مدیریت رستوران و فست فود به زبان C# و پایگاه داده Sql

بسیار بسیار کامل به همراه نمودارهای DFD ، نمودارهای UML و نمودارهای ERD 

رسم نمودارها در رشنال رز 

همچنین دارای داکیونت توضیحات خط به خط سورس کد برنامه

همچنین دارای سناریوی بسیار کامل و تحلیل مهندسی نرم افزار

بکار بردن مهندسی نرم افزار یک و دو در این پروژه

مناسب برای پروژه پایانی مهندسی کامپیوتر دانشگاه دولتی و آزاد

کاملترین پروژه موجود در نوع خود با قابلیت دسترسی چند سطحی ، پشتیبان گیری، گذارش گیری و چاپ فاکتور


فهرست مطالب

چکیده

مقدمه

SQL

واژه‌های کلیدی 

دستور بازیابی داده‌ها 

دستورات عملیات روی داده‌ها 

دستورات تراکنش داده‌ها 

دستورات تعریف داده‌ها 

دستورات کنترل داده 

معایب اس کیوال 

مزایای اس‌کیوال 

زبان‌های مشابه اس‌کیوال 

زبان سطح بالا سی شارپ (C#

اهداف طراحی زبان 

رشته‌ها 

سامانه یکپارچه شده 

انواع داده 

کلاس های partial

Generic ها 

کلاس‌های Static

سازنده‌های پیشرفته 

عبارات جستجو (Query Expression)

نمونه‌ای از کاربرد LINQ به صورت زیر است

تاریخچه رستوران

انواع غذاخوری ها

رستوران الکترونیکی

سیستم دستی رستوران ها

تعرف سیستم 

تحلیل نیازها و امکان سنجی

سیستم مکانیزه رستوران ها

مجموعه امکانات یک نرم افزار رستوران 

امکانات پیاده سازی پروژه مدیریت رستوران 

مجموعه سورس کدها و عکس های نرم افزار رستوران و فست فود 

توضیح سورس کد و عکس فرم انبار رستوران و فست فود 

توضیح سورس کد و عکس فرم تهیه نسخه پشتیبان از برنامه 

توضیح سورس کد و عکس فرم کالا های رستوران و فست فود

توضیح سورس کد و عکس فرم تغییر نام کاربری

توضیح سورس کد و عکس فرم اطلاعات مشتریان رستوران 

توضیح سورس کد و عکس فرم صدور فاکتور مشتری 

توضیح سورس کد و عکس فرم ثبت غذا / مخلفات رستوران و فست فود 

توضیح سورس کد و عکس فرم لیست (گزارش) فروش رستوران بین تاریخ های مورد نظر 

توضیح سورس کد و عکس فرم لیست سفارش های مشتری از رستوران و فست فود 

توضیح سورس کد و عکس فرم لیست سفارش مشتریان 

توضیح سورس کد و عکس فرم Login

توضیح سورس کد و عکس فرم اصلی نرم افزار

توضیح سورس کد و عکس فرم ایجاد کاربر جدید 

توضیح سورس کد و عکس فرم اطلاعات فروشنده و پرسنل رستوران و فست فود 

توضیح سورس کد و عکس فرم جستجوی غذا / مخلفات 

توضیح سورس کد و عکس فرم جستجو کالا های رستوران و فست فود 

تفاوت سیستم دستی و سیستم مکانیزه رستوران

دیاگرام خدمات سیستم مکانیزه رستوران

چارت سازمانی رستوران

دیاگرام مراحل ایجاد سیستم رستوران

دیاگرام حالت سیستم رستوران 1

دیاگرام حالت سیستم رستوران 2 

وظایف موجودیت های سیستم رستوران

نمودار های جریان داده

 نمودار DFD سطح صفر-موجودیت اول

نمودار DFD سطح یک موجودیت مشتری

نمودار DFD سطح یک موجودیت گارسون و آشپزخانه

نمودار DFD سطح یک موجودیت صندوق دار و انباردار

نمودار DFD سطح یک موجودیت حسابدار و انباردار

موجودیت ها

روابط بین موجودیت ها

برای چه نمودار ERD رسم می کنیم؟

نمودار ERD مشتری در سیستم رستوران

نمودار ERD آشپزخانه در سیستم رستوران

نمودار ERD گارسون در سیستم رستوران

نمودار ERD صندوق دار در سیستم رستوران

نمودار ERD حسابدار در سیستم رستوران

سناریو های بخش های مختلف

1- سناریوی سفارش غذا توسط مشتری

2- سناریوی درخواست لیست غذا و قیمت ها توسط مشتری

3- سناریوی درخواست کالا از انبار توسط آشپزخانه

4- سناریوی دریافت فیش غذا مشتری

5- سناریوی دادن غذا به مشتری توسط گارسون

6- سناریوی دریافت فیش سفارش مشتری از صندوق دار

7- سناریوی ارائه گزارش مالی به مدیریت

8- سناریوی درخواست فاکتور خرید از مسئول خرید

9- سناریوی دریافت کالا از مسئول خرید توسط انباردار

10- سناریوی درخواست لیست فروش

هزینه پروژه

UML Diagram

نمودار های Usecase

نمودار متوالی (Sequence Diagram) سفارش غذا توسط مشتری 

نمودار همکاری (Collaboration Diagram) سفارش غذا توسط مشتری 

نمودار متوالی (Sequence Diagram) درخواست لیست غذا و قیمت ها

نمودار همکاری (Collaboration Diagram) درخواست لیست غذا و قیمت ها 

نمودار توالی (Sequence Diagram) درخواست کالا از انبار توسط آشپز 

نمودار همکاری (Collaboration Diagram) درخواست کالا از انبار توسط آشپز 

نمودار متوالی (Sequence Diagram) درخواست لیست گزارش های فروش ماهانه 

نمودار همکاری (Collaboration Diagram) درخواست لیست فروش گزارش های ماهانه 


چکیده

در این پروژه برای بدست آوردن نیازهای سیستم نرم افزاری ابتدا با استفاده از مصاحبه با کاربران به تحلیل و بررسی مشکلات و نیازمندی های سیستم جاری پرداخته شده و نیازمندی ها مشخص شده است . سپس با توجه به نیازمندی ها، سیتم جدید تعریف شده است.

برای تحلیل سیستم کاریابی از نرم افزار Rational Rose استفاده شده است که در نرم افزار از نمودار هایUseCase Diagram , Class Diagram , Sequence Diagram , Collaboration Diagram ,Sequnce Diagram برای تحلیل استفاده شده است.

هدف اصلی این تمرین ارائه یک نمونه کار واقعی و مراحل چگونگی انجام این کار می باشد.

 تا چند سال پیش همه ی رشته ها برای خود زبان مشترک داشتند، مثلا ریاضیدانان از زبان ریاضی و مهندسین الکترونیک از پا به عرصه ی وجود گذاشت و UML زبان مداری استفاده می کردند ولی مهندسین نرم افزار زبان واحدی نداشتند ، تا اینکه باعث شد که مهندسین نرم افزار بتوانند مفاهیم مورد نیاز خود را براحتی با همدیگر در میان بگذارند و کارهایشان را مدل کنند.


کلمات کلیدی: UML، Rational Rose، مصاحبه ، نیازهای سیستم نرم افزاری.


نرم افزارهای مورد نیاز برای اجرای برنامه:

1) ویژوال استادیو 2010
2) sql server 2008
3) کریستال ریپورت 2010

خرید و دانلود محصول


پایان نامه مقایسه انگیزه مشارکت زنان و مردان مشهد به ورزش همگانی

پایان نامه مقایسه انگیزه مشارکت زنان و مردان مشهد به ورزش همگانی 





























مقدمه

ورزش و تربیت بدنی و اصولاً فعالیت های جسمانی در دنیای امروز نه تنها به دلیل داشتن اثرات تربیتی و بهداشتی بلکه به دلیل نیاز انسان به حرکت و فعالیت دارای موقعیت های ممتازی می باشد.ورزش به عنوان یک رفتار مرتبط با سلامتی و نشاط مورد توجه و امعان نظر می باشد، به گونه ای که بسیاری از مؤسسات زیبایی و سلامتی در نقاط مختلف دنیا، با استفاده از علوم روان شناختی و جامعه شناختی پیرامون علل و عوامل گرایش و مشارکت در فعالیت های بدنی و نیز شناسایی عوامل مؤثر بر آن تحقیقات دامنه داری را آغاز نموده اند.

تحقیقات انجام شده در مورد اثر فعالیت های ورزشی بر سلامتی جسمی و روانی، طول عمر، شادابی، گسترش روابط اجتماعی، غنی سازی اوقات فراغت باعث شده تا مشارکت مردم در ورزش ها و به ویژه شرکت آنها در انواع ورزش های همگانی در جهان افزایش یابد و به همین دلیل است که امروز اغلب کشورهای پیشرفته جهان در برنامه ریزی و سازماندهی ورزش همگانی کشور خود با دیگر کشورها رقابت می کنند و مرتباً در حال ارایه برنامه های خلاق برای رشد این ورزش هستند. بدیهی است هر کشوری از این موج فزاینده عقب بیافتد، به هیچ وجه نمی تواند خلاء ایجاد شده را پر نماید و نهایتاً تفاوت ها در بهره وری از تأثیرات ورزش و فعالیت های حرکتی روشن و واضح خواهند بود.

در پژوهشی که در دانمارک انجام شده معلوم گردید انگیزه مردم از شرکت در فعالیت های ورزشی، رسیدن به درجات بالا و دستیابی به شعار المپیک (سریع تر، بالاتر و قوی تر) نیست بلکه تندرستی، نشاط و روابط اجتماعی دلایل مهم شرکت در ورزش اند (لارسن گراد، 2002).

این پژوهش با اولویت سنجی چنین موضوعی و با در نظر گرفتن اهمیت مضاعف ورزش همگانی برای عموم مردم درصدد است تا در نخستین گام های اعتلای فرهنگ ورزش همگانی سهیم باشد. زیرا ارتقای فرهنگ مشارکت های ورزشی، مستلزم نگرش علمی افراد نسبت به ورزش و بهره مندی مفید و مؤثر از آن می باشد. هدف پژوهش حاضر سنجش انگیزه مردم از مشارکت در ورزش همگانی باشد، لذا شناخت این عوامل و مقایسه آن در زنان و مردان شرکت کننده شاید بتواند زمینه های لازم را برای توسعه هرچه بیشتر این ورزش که یک تقاضا و نیاز اجتماعی است فراهم آورد.

 

 

                                        فهرست مطالب

عنوان                                                                                صفحه

فصل اول – طرح تحقیق

مقدمه.......................................................................................................................... 2

بیان مسأله.................................................................................................................... 3

ضرورت و اهمیت پژوهش........................................................................................... 5

اهداف پژوهش............................................................................................................ 7

هدف کلی پژوهش....................................................................................................... 7

اهداف ویژه پژوهش..................................................................................................... 7

فرضیه های پژوهش..................................................................................................... 8

فرضیه اصلی پژوهش................................................................................................... 8

فرضیه های فرعی پژوهش............................................................................................ 8

پیش فرض های پژوهش.............................................................................................. 9

محدودیت های پژوهش............................................................................................... 9

تعاریف نظری............................................................................................................. 11

تعاریف عملیاتی.......................................................................................................... 13

فصل دوم – ادبیات و پیشینة تحقیق

مقدمه......................................................................................................................... 17

بخش اول : مبانی نظری پژوهش................................................................................... 18

-         مفهوم تربیت بدنی .......................................................................................... 18

-         تعریف ورزش................................................................................................ 19

-         ورزش .......................................................................................................... 19

-         تعاریف ورزش همگانی................................................................................... 23

-         مفهوم جهانی ورزش....................................................................................... 26

-         مفهوم ورزش.................................................................................................. 27

-         کیفیت زندگی................................................................................................. 29

-         حق به دنبال خوشحالی بودن............................................................................ 30

-         انگیزه و گرایش مردم کشورهای مختلف جهان به ورزش همگانی........................ 31

-         فوائد شرکت در فعالیتهای ورزش همگانی......................................................... 36

عنوان                                                                                صفحه

 

-         تأثیر ورزش همگانی در تغییر رفتار................................................................... 38

-         طبقه بندی ورزش های همگانی........................................................................ 39

-         گرایش به ورزش همگانی به عنوان فعالیتی برای اوقات فراغت........................... 42

-         تعادل در ورزش............................................................................................. 43

-         مفهوم فراغت.................................................................................................. 44

-         توسعه تاریخی ورزش همگانی در کشورهای جهان............................................ 49

-         فدراسیون ورزش های همگانی ایران و اهداف آن............................................... 54

-         نگرش و چارچوب مفهومی آن......................................................................... 57

-         تعریف نگرش................................................................................................. 58

-         گرایش به ورزش و فعالیت بدنی...................................................................... 59

-         انگیزش و گرایش به مشارکت ورزشی.............................................................. 61

-         بخش دوم : بررسی پیشینه پژوهش................................................................... 65

o       الف) بررسی پژوهش های انجام شده در داخل کشور............................. 65

o       ب) بررسی پژوهش های انجام شده در خارج کشور.............................. 78

فصل سوم : روش شناسی پژوهش

مقدمه......................................................................................................................... 90

روش پژوهش............................................................................................................. 91

جامعه آماری............................................................................................................... 92

نمونه آماری و روش نمونه گیری.................................................................................. 93

ابزار پژوهش............................................................................................................... 96

متغیرهای پژوهش........................................................................................................ 97

اعتبار و روایی ابزار پژوهش......................................................................................... 98

شیوه جمع آوری داده ها.............................................................................................. 99

روش های آماری........................................................................................................ 99

فصل چهارم : تجزیه و تحلیل داده های آماری

بخش اول : توصیف آماری متغیرهای تحقیق................................................................. 102

الف) مشخصات فردی افراد تحت بررسی.................................................................... 102

عنوان                                                                                صفحه

 

ب) بررسی پاسخ به سؤالات انگیزه مردم به ورزش همگانی........................................... 114

ج) توزیع فراوانی سؤالات دو وجهی........................................................................... 132

د) مقایسه عوامل مؤثر در گرایش مردم به ورزش همگانی.............................................. 134

بخش دوم : استنباط فرضیه های تحقیق ....................................................................... 136

سایر یافته های پژوهش.............................................................................................. 151

فصل پنجم : بحث و نتیجه گیری

مقدمه........................................................................................................................ 161

خلاصه ی پژوهش..................................................................................................... 161

یافته های اصلی پژوهش............................................................................................. 161

سایر یافته های پژوهش.............................................................................................. 163

بحث و تحلیل و نتیجه گیری....................................................................................... 166

روش های گسترش ورزش همگانی............................................................................. 171

پیشنهادهای مبتنی بر یافته های پژوهش........................................................................ 173

پیشنهادات برای محققین دیگر..................................................................................... 173

 

منابع و پیوست

                                                 فهرست جداول

عنوان                                                                                              صفحه

 

جدول 1-2 : مشخصات کمیته های تحت پوشش و افراد شرکت کننده ........................... 55

جدول 2-2: رشد مشارکت مردم آلمان.......................................................................... 86

جدول1-3: حجم نمونه به صورت متناسب در زنان و مردان............................................ 95

جدول 2-3:  سؤالات مربوط به هریک از مؤلفه های انگیزه پرداختن به ورزش همگانی..... 97

جدول 1-4:  توزیع فراوانی نمونه مورد بررسی بر حسب جنسیت.................................. 102

جدول 2-4:  توزیع فراوانی نمونه مورد بررسی بر حسب سن........................................ 104

جدول3- 4 : توزیع فراونی نمونه مورد بررسی به تفکیک رشته....................................... 106

جدول4- 4 : توزیع فراونی نمونه مورد بررسی برحسب تأهل......................................... 108

جدول5- 4 : توزیع فراونی نمونه مورد بررسی برحسب تحصیلات................................. 110

جدول6- 4 : توزیع فراونی برحسب تعداد جلسات تمرین در هفته................................ 111

جدول7- 4 : توزیع فراونی برحسب میزان ساعت تمرین در روز................................... 112

جدول8- 4 : توزیع فراونی عامل آرامش و فراغت........................................................ 114

جدول 9-4 : آماره های توصیفی گزاره های عامل آرامش و فراغت................................. 115

جدول 10-4 :  توزیع فراوانی عامل اجتماعی................................................................ 117

جدول 11-4 : آماره های توصیفی گزاره های عامل اجتماعی.......................................... 118

جدول 12- 4 : توزیع فراوانی عامل درمانی.................................................................. 120

جدول 13- 4 : آماره های توصیفی گزاره های عامل پیشگیرنده و درمانی................... 121

جدول 14- 4 : توزیع فراوانی عامل آمادگی جسمانی......................................... 123

جدول 15- 4 : آماره های توصیفی گزاره های عامل آمادگی جسمانی....................... 124

جدول 16- 4 : توزیع فراوانی عامل بهبود و یادگیری مهارت ها..................................... 126

جدول 17- 4 : آماره های توصیفی گزاره های عامل بهبود و یادگیری مهارت ها ............. 127

جدول 18- 4 : توزیع فراوانی عامل اختصاصی............................................................. 129

جدول 19- 4 : آماره های توصیفی گزاره های عامل اختصاصی...................................... 130

جدول 20- 4 :  توزیع فراوانی سؤالات دو وجهی مطرح شده........................................ 132

جدول 21- 4 :  میانگین نمرات مربوط به عوامل........................................................... 134

جدول 22- 4 : میانگین نمرات مربوط به عوامل به تفکیک جنس.................................... 135

جدول 23- 4 : آزمون مربوط به فرضیه اصلی............................................................... 137

جدول 24- 4 : آزمون مربوط به فرضیه فرعی اول......................................................... 139

جدول 25- 4 : : آزمون مربوط به فرضیه فرعی دوم....................................................... 141

جدول 26- 4 : : آزمون مربوط به فرضیه فرعی سوم...................................................... 143

جدول 27- 4 : : آزمون مربوط به فرضیه فرعی چهارم................................................... 146

جدول 28- 4 : : آزمون مربوط به فرضیه فرعی پنجم..................................................... 148

جدول 29- 4 : : آزمون مربوط به فرضیه فرعی ششم..................................................... 150

جدول 30- 4 : عوامل تأثیر گذار در پرداختن مردم به ورزش همگانی بر حسب تأهل...... 151

جدول 31- 4 : عوامل تأثیر گذار در پرداختن مردم به ورزش همگانی بر حسب سطح تحصیلات     154

جدول 32- 4 : عوامل تأثیر گذار در پرداختن مردم به ورزش همگانی بر حسب سن........ 156

                                              فهرست نمودارها

عنوان                                                                                        صفحه

 

نمودار 1-4:  توزیع فراوانی نمونه مورد بررسی بر حسب جنسیت.................................. 103

نمودار 2-4:  توزیع فراوانی نمونه مورد بررسی بر حسب سن........................................ 105

نمودار3- 4 : توزیع فراونی نمونه مورد بررسی برحسب سن ......................................... 107

نمودار4- 4 : توزیع فراونی نمونه مورد بررسی برحسب تأهل......................................... 109

نمودار5- 4 : توزیع فراونی نمونه مورد بررسی برحسب تحصیلات................................. 110

نمودار6- 4 : توزیع فراونی برحسب تعداد جلسات تمرین در هفته................................ 111

نمودار7- 4 : توزیع فراونی برحسب میزان ساعت تمرین در روز................................... 113

نمودار8- 4 : مقایسه میانگین ها در گزاره های عامل آرامش و فراغت............................. 116

نمودار 9-4 :  مقایسه میانگین ها در گزاره های عامل اجتماعی....................................... 119

نمودار 10- 4 : مقایسه میانگین ها در گزاره های عامل پیشگیرنده و  درمانی.................... 122

نمودار 11- 4 : مقایسه میانگین ها در گزاره های عامل آمادگی جسمانی.......................... 125

نمودار 12- 4 : مقایسه میانگین ها در گزاره های عامل بهبود و یادگیری مهارت ها .......... 128

نمودار13- 4 : مقایسه میانگین ها در گزاره های عامل اختصاصی.................................... 131

نمودار 14- 4 :  توزیع فراوانی پاسخ «بلی» به سؤالات دو وجهی مطرح شده................... 133

نمودار 15-4 : میانگین انگیزه مردم از پرداختن به ورزش همگانی .................................. 137

نمودار 16-4 :میانگین عامل آرامش و فراغت در انگیزه مردم از پرداختن به ورزش همگانی 139

نمودار 17-4: میانگین عامل اجتماعی به عنوان یک انگیزه از پرداختن به ورزش همگانی .. 141

نمودار 18-4: میانگین عامل پیشگیرنده و درمانی به عنوان یک انگیزه از پرداختن به ورزش همگانی 143

نمودار 19-4: میانگین عامل آمادگی جسمانی به عنوان یک انگیزه از پرداختن به ورزش همگانی      145

نمودار 20-4: میانگین عامل بهبود و یادگیری مهارت ها به عنوان یک انگیزه از پرداختن به ورزش همگانی    147

نمودار 21-4 : میانگین عامل اختصاصی به عنوان یک انگیزه از پرداختن به ورزش همگانی 150

نمودار 22-4: عوامل تأثیر گذار در پرداختن به ورزش همگانی بر حسب تأهل................. 153

نمودار 23-4: عوامل تأثیر گذار در پرداختن به ورزش همگانی بر حسب تحصیلات......... 155

نمودار 24-4: عوامل تأثیر گذار در پرداختن به ورزش همگانی بر حسب سن.................. 158

                                                   فهرست شکل ها

عنوان                                                                                              صفحه

 

شکل 1-2 : مدل سلسله مراتبی ورزش (مول )............................................................... 35

شکل 2-2 : طبقه بندی ورزش همگانی ........................................................................ 41

خرید و دانلود محصول


پایان نامه مقایسه ی تأثیر تمرین های پلایومتریکی در آب و خشکی بر توان بی هوازی ناجیان غریق

پایان نامه مقایسه ی تأثیر تمرین های پلایومتریکی در آب و خشکی بر توان بی هوازی ناجیان غریق 

















مقدمه :

بهبود در رکوردهای ورزشی مدیون پژوهش های متخصصان در زمینه های مختلف تربیت بدنی و علوم ورزشی است. یکی از این زمینه ها که پژوهش های بسیاری نیز در آن صورت گرفته، علم تمرین وابسته به فیزیولوژی ورزش می باشد.

ورزشکاران و قهرمانان رشته های مختلف ورزشی با توجه به ماهیت رشته ورزشی خود از نظر عوامل مختلف آمادگی جسمانی و حرکتی دارای نیازها و اولویت های ویژه ای می باشند.

به عبارت دیگر، هر یک از رشته های ورزشی به یکی از عوامل قدرت، استقامت، توان، انعطاف پذیری، سرعت و یا تلفیقی از آن ها نیاز دارند که با توجه به نوع رشته ورزشی با یکدیگر متفاوتند .

قدرت عضلانی، پایه و اساس برنامه های بدن سازی و آمادگی جسمانی بوده که در رشته های مختلف ورزشی جایگاه خاصی دارد. به عنوان مثال: در رشته ورزشی شنا و نجات غریق علی رغم نیازی که به عامل قدرت احساس می شود، عامل سرعت در اولویت بعدی قرار می گیرد .

یکی از مهم ترین عوامل موفقیت ورزشکاران در رشته های سرعتی، برخورداری از توان بی هوازی و سرعت عکس العمل بالاست. از آنجا که فعالیت هایی نظیر شنای سرعت، وزنه برداری، دو و میدانی و به طور کلی ورزش­های سرعتی نیاز به تولید نیروی بیشینه عضلانی دارند، برای تامین انرژی موردنیاز خود شدیداًً به دستگاه فسفاژن (آدنوزین تری فسفات- فسفوکراتین) متکی هستند. تمرین های سرعتی بی هوازی علاوه بر کسب قدرت، با ایجاد تغییراتی در کارایی حرکت، ظرفیت انرژی زایی هوازی و ظرفیت تامپونی، باعث بهبود در اجرای مهارت شده و در رویدادهای ورزشی که فوق العاده بی هوازی هستند، خستگی را به تعویق می اندازد

یکی از بهترین شیوه­های افزایش توان بی­هوازی در رشته­های سرعتی، تمرین­های نسبتا جدیدی به نام پلایومتریک است است .این تمرین­ها اولین بار توسط والری بورزوف از قهرمانان رشته­ی دوومیدانی اجرا شد و منجر به رسیدن وی به عرصه­ی قهرمانی در دوومیدانی گردید و سپس، پژوهش­های بیشتری در جهت تأثیر این شیوه­ی­ تمرینی در سایر رشته­های ورزشی نیز شروع شد . اصطلاح پلایومتریک اولین بار در سال 1975به وسیله­ی فرد ویلت ، یکی از مربیان دوومیدانی به وجود آمد که از دو واژه­ی پلایو + متریک به معنای فزایندگی قابل ارزیابی گرفته شده است.

مزیت این نوع تمرین­ها در این است که موجب آمادگی دستگاه عصبی- عضلانی می­شود و در نتیجه به ورزشکار اجازه می­دهد تا در فعالیت­هایی که همراه با تغییر جهت هستند، به شکل نیرومند و سریعی عمل کند. ورزشکاران رشته­هایی مثل: بسکتبال، والیبال، دوهای سرعت، پرش ارتفاع، اسکی، شنا و سایر ورزش­هایی که به توان بالایی نیاز دارند، از این نوع تمرین­ها بسیار سود می­برند. از مزایای دیگر تمرین­های پلایومتریک، نوع حرکت­های آنست.

در این روش تمرینی، حرکت­هایی چون : لی­لی کردن، پریدن، جهش با یک پا، جهش با هر دو پا و تاب خوردن وجود دارد که آموزش و یادگیری آن­ها نیز بسیار آسان است

از طریق این تمرین­ها ورزشکار قادر خواهد بود انقباض درون گرای قوی­تری را پس از انقباض برون گرا اعمال کند. از این­رو با توجه به این­که تمرین­های پلایومتریک منجر به افزایش توان می­شود، نقش این شیوه­ی تمرینی در مهارت­هایی مانند شنا و نجات غریق که عامل توان در آنها نقش اصلی را ایفا می­کند مورد بررسی قرار گرفته و مشخص شده که این تمرین­ها در بهبود رکورد و پیشرفت ورزشکاران مؤثر است .

خرید و دانلود محصول


پرسشنامه و مقیاس صداقت

 

دانلود پرسشنامه استاندارد صداقت

محتوای فایل :

1) تاریخچه و معرفی پرسشنامه

2) مولفه های پرسشنامه

3) روایی و پایایی پرسشنامه

4) نمره گذاری پرسشنامه

5) سوالات پرسشنامه

6) تحلیل یا تفسیر بر اساس میزان نمره پرسشنامه

7) منابع

 

سوالات و گویه ها

1) دروغ گفته ام.

2) برای راضی نگه داشتن دیگران حرف های غیر واقعی می گویم.

....

.....

.......

خرید و دانلود محصول


طراحی و ساخت دستگاه ثبت کننده سیگنال الکترومایوگرام دو کاناله و مدلسازی فعالیت ایزومتریک ساعد

طراحی و ساخت دستگاه ثبت کننده سیگنال الکترومایوگرام دو کاناله و مدلسازی فعالیت ایزومتریک ساعد




چکیده

هدف از این پروژه ساخت آمپلی فایر دو کاناله EMG و مدلسازی فعالیت ایزومتریک ساعد و به دست آوردن رابطه کیفی بین نیروی وارد بر کف دست و دامنه EMG دو عضله دو سر و سه سر بازو و میزان نیروی متوسط ایجاد شده در آنهاست.

سیگنال EMG دو عضله به وسیله کارت صوتی به کامپیوتر داده شده و از نرم افزار MATLAB برای نمایش و پردازش داده ها استفاده می شود.سپس اضافه کردن وزنه هادر کف دست و مطالعه EMG دو عضله و انتگرال قدر مطلق آنها روابط مطرح شده در قسمت بالا را به دست می آوریم.

در بخش مدل سازی پس از ساده سازی به مدل سازی ماهیچه دو سر بازو می رسیم که برای ثبت پاسخ ان از سنسوری که خودمان طراحی کردیم استفاده می کنیم و پاسخ این سنسور را هم با کارت صوتی به کامپیوتر می دهیم.

واژگان کلیدی : MATLAB، پردازش داده ها، سنسور، آمپلی فایر.

 

فهرست مطالب

فصل اول

مقدمه

منابع نویز

منشاْ سیگنال EMG

فصل دوم

بررسی الکترودها

محل قرارگیری الکترودها

 بررسی انواع الکترود

نکات مهم در مورد استفاده از الکترودها

فصل سوم

سخت افزار پروژه

تقویت اولیه سیگنال

فیلترهای مدار 

طراحی فیلتر بالاگذر

طراحی فیلتر پایین گذر

مدار تقویت کننده ثانویه

ایزولاسیون

فصل چهارم

طراحی فیلتر میان نگذر

کارت صوتی

مدل سازی سیستم های بیولوژیک

انقباض ایزومتریک و ایزوتونیک

فصل پنجم

ساعد FOREARM 

بازو UPPER ARM

حرکت ایزومتریک ساعد

ماهیچه

مدلسازی ماهیچه

مدل مکانیکی Hills

سنسور جابجایی

رابطه ی EMG و وزنه ها

فصل ششم

نرم افزار پروژه

پیشنهادات

مراجع

ضمائم

خرید و دانلود محصول